Facultatea de
Automatică, Calculatoare,
Inginerie Electrică și Electronică

Limba engleză

Candidaţii declaraţi admişi în urma concursului de admitere din sesiunea septembrie 2020, licență și master, sunt invitati în perioada: 21.09.2020-24.09.2020, la facultate, corpul Y, etajul 1, sala Y 105 între orele 9.00-17.00, pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2020/2021.

Parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2020/2021 implică:

  • completarea şi semnarea contractului de studii şi a fişei de înscriere;
  • plata taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET, sau achitarea tranşei I din cuantumul taxei de şcolarizare, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare TAXĂ.

Depunerea fişei de înscriere şi a contractului de studii se poate face prin:

  1. depunerea fizică a documentelor cu semnătura olografă a candidatului. Acest lucru se face la sediul facultăţii noastre, acolo unde au avut loc înscrierile la concursul de admitere şi depunerea actelor în original (str. Ştiinţei colţ cu Str. Basarabiei);
  2. depunerea prin corespondenţă a documentelor cu semnătura olografă a candidatului;

Adresa pe care se pot trimite este:

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi
Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică
Str. Ştiinţei Nr. 2, Galaţi

  1. depunerea documentelor via e-mail, în formă scanată, cu semnătura candidatului. În aces caz, adresa de e-mail la care se trimit documentele este Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

Plata taxei de înmatriculare sau a tranşei I din taxa de şcolarizare se poate face:

  1. cu cardul la sediul facultăţii noastre, acolo unde completaţi şi contractul de studii;
  2. cash la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U13 (parter) sau în corpul D din str. Domnească nr. 111 (vis a vis de Catedrală);
  3. prin transfer bancar folosind următoarele coordonate:

Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
Cod fiscal 3127522;
Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, numărul legitimației din concursul de admitere, şi „taxă de înmatriculare” sau „taxă de școlarizare –tranșa I”.

Dupa parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2020/2021, candidatii declarați admiși devin studenți în anul I, conform structurii anului universitar 2020/2021.

NOTA: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2020/2021 și au achitat taxa de școlarizare.

Mai jos aveţi tipizatele de documente care trebuiesc completate. Vă stăm la dispoziţie pentru orice alte detalii la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. şi numerele de telefon 0336130236 sau 0236470905.

Cerere înscriere 2020-2021

Contract de studii licență 2020

Contract de studii master 2020