ACIEE – HACKATHON 2023
_________________________________
Provocare 2023:
Realizarea unui sistem de monitorizare, detectare și alertare în cazul apariției somnului/microsomnului la volan
- Instalarea și configurarea tuturor aplicațiilor și instrumentelor software necesare implementării temei/soluției utilizând un sistem de operare compatibil cu plăcuța Raspberry Pi;
- Detectare somnul, cascat, clipit des, etc (detectare dinamica);
- Generare alerte;
- Realizare interfață grafică (ecran cu imagine live/zoom + diferite alerte);
- Împărțirea echitabilă/corectă a taskurilor între membrii echipei și implicarea tuturor membrilor echipei în realizarea sistemului;
- Realizarea prezentării finale (5-6 slide-uri) și susținerea acesteia în fața participanților și a membrilor juriului într-un format cât mai atractiv și pe înțelesul tuturor;
- Demonstrația funcționării soluției în timp real a aplicației dezvoltate.
Se depunctează:
- Utilizarea altor tipuri de plăcuțe echivalente;
- Ne implicarea unui membru al echipei în dezvoltarea aplicației;
- Implicarea altor persoane în afara celor care fac parte din echipă.
Clasament final ACIEE-HACKATHON 2023
Locul 1 - Echipa Debug Divas;
Locul 2 - Echipa AUTOBots;
Locul 3 - Echipa 505EXY!;
Mențiune - Echipa Google reSearchers
Scopul competiției este de a stimula exprimarea ideilor inovative, de a încuraja și stimula lucrul în echipă, de a contribui la dezvoltarea unei gândiri bazate pe identificarea de probleme și soluții, precum și de a susține implementarea soluțiilor identificate prin acordarea de premii și facilitarea formării legăturilor cu centrele de cercetare din universitate și industriale locale.
Competiția „ACIEE – Hackathon 2023” se desfășoară în cadrul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din Galați împreună cu Clubul Studenților ACIEE, pe baza activității unor echipe de studenți care se înscriu în competiție, activități derulate în principal pe perioada a maxim 48 de ore, în formatul stabilit prin Regulament.
Înscrierile se realizează individual sau pe echipă, completand formularul. Formularul va contine numele și prenumele studentilor, numele echipei, adresa de email, numerele de telefon, specializarea și anul de studii.
Studenții înscriși se vor constitui în echipe de minim 3 și maxim 5 persoane în baza unei metodologii descrise la Cap. 5 din Regulament.
Fiecare echipă înscrisă poate să participe cu o singură soluție, iar o persoană poate face parte dintr-o singură echipă.
Soluțiile propuse / dezvoltate trebuie să fie originale, să aparțină echipei, însă nu este obligatoriu ca acestea să fie o premieră, ele putând fi rezultatul unor activități / experiențe anterioare (sau documentare) pe care cel puțin un membru al echipei le-a avut în domeniul respectiv.
Sponsorul principal al concursului
Sponsorii concursului:
Premiul 1 - ACIEE HACKATHON 2023 - 4th Edition:
- 2000 lei de la Arabesque
- 2000 lei de la Centrico Selir
- voucher în valoare de 700 lei de la Thecon
- 1 mediu de stocare de 512 GB (External SSD - ADATA), de persoană de la Cleste.ro
- Materiale promoționale: rucsac + polar pentru fiecare membru din echipă de la IVFuture
Premiul 2 - ACIEE HACKATHON 2023 - 4th Edition:
- 1500 lei de la Arabesque
- 1500 lei de la Centrico Selir
- voucher în valoare de 500 lei de la Thecon
- 1 memorie USB Kingston DataTraveler Kyson de 256GB, de persoană de la Cleste.ro
- Materiale promoționale: rucsac și polar pentru fiecare membru din echipă de la IVFuture
Premiul 3 - ACIEE HACKATHON 2023 - 4th Edition:
- 1000 lei de la Arabesque
- 1000 lei de la Centrico Selir
- voucher în valoare de 300 lei de la Thecon
- 1 memorie USB Kingston DataTraveler Kyson de 128GB, de persoană de la Cleste.ro
- Materiale promoționale: rucsac și polar pentru fiecare membru din echipă de la IVFuture
Mentiune - ACIEE HACKATHON 2023 - 4th Edition:
- 500 lei de la Arabesque
- 500 lei de la Centrico Selir
- Materiale promoționale (agende, pixuri, tricouri) de la IVFuture
12 Premii de participare la ACIEE HACKATHON 2023 - 4th Edition:
Fiecare premiu de participare constă în:
____________________________________
Competiția de tip hackathon constă în două etape majore:
✓ Etapa 1 – înscriere și formare echipe
✓ Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Etapa 1 – înscriere și formare echipe
Se vor urmări aspecte privind eligibilitatea pentru concurs, în special în ceea ce privește prevederile legate de proveniența mixtă a echipelor care reconfirmă participarea.
După terminarea Etapei 1 studenți/eleviii selectați vor primi un email din partea Organizatorului pentru confirmarea înscrierii în Concurs. Înscrierea Participanţilor la Concurs se consideră finalizată în momentul primirii de către Participanţi a unui email de confirmare a înscrierii sau contactării telefonice din partea Organizatorului care să confirme participarea la concurs.
Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Concursul propune următoarea provocare:
Context – Practica a demonstrat că evenimentele generatoare de situaţii de urgenţă nu pot fi întotdeauna evitate, însă acestea pot fi gestionate, efectele lor fiind reduse printr-un proces sistematic ce implică stabilirea de măsuri şi acţiuni menite să contribuie la diminuarea riscului asociat acestor fenomene”.
În ultimii ani, a conduce un autovehicul a devenit o parte importantă a vieții noastre de zi cu zi, în special în zonele urbane aglomerate.
Tehnologia viitorului poate ajuta la diminuarea factorilor de nesiguranță pe drumurile publice?
Provocare:
Provocarea/tema va fi anunțată în data de 27 noiembrie 2023 ora 12:30
Hackathon ACIEE 2023 este un bun prilej pentru inovație și joc.
Derulare hackathon
După formarea echipelor, studenții/elevii vor fi invitați să participe la hackathon-ul propriu-zis. Invitația care va cuprinde detalii privind modalitatea de participare, durata și alte elemente esențiale privind participarea va fi transmisă prin mijloace electronice, la adresele de email comunicate la momentul înregistrării.
Mesajul cu instrucțiunile privind participarea va fi transmis cu cel puțin 12 ore înainte de începerea concursului, pe adresele de email comunicate de participanți la momentul înscrierii.
Logistica necesară derulării concursului va fi asigurată de către Facultatea Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică.
În data de 27 noimebrie 2023 echipele studențești, vor primi printr-un reprezentat echipamentele hardware-ul necesare desfașurarii concursului (Raspberry Pi 4 Model B, alimentator Raspberry Pi 4 USB-C, cameră Raspberry Pi, microSD minim 32gb cu adaptor SD, cablu Micro HDMI la HDMI) - pe baza unui Proces Verbal de primire/predare. Aceste echipamente vor fi recuperate de către reprezentanții Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică imediat după terminarea hackathon-ului.
Concursul de tip hackathon va avea o durată de aproximativ 48 de ore (durata efectivă va putea varia în funcție de numărul de echipe înscrise).
Fiecare echipă poate avea un mentor cu experiență în domeniul tehnic. Un mentor poate fi alocat mai multor echipe.
Pe durata celor 48 de ore, echipele participante vor trebui să dezvolte soluția propusă din punct de vedere tehnic. În ultima parte a concursului echipele vor face prezentări ale soluțiilor în fața unui juriu. Durata prezentărilor va fi de 10-12 minute.
Componența juriului va fi asigurată de către facultatea ACIEE împreună cu colaboratorii/ssonsorii concursului și va fi păstrată confidențială până la data de începere a concursului. Juriul va fi format din minim 3 și maxim 5 persoane.
Calendarul activităților pentru concursul: ACIEE – HACKATHON 2023
Nr. crt. | Activitate | Perioada | Informații | |
1 | Etapa 1 |
10 - 24 noiembrie 2023 |
Înscriere echipe | |
2
|
Etapa 2 - Hackathon
|
27 noiembrie 2023 |
12:00–12:30 | Deschidere și prezentări. Cuvânt din partea organizatorilor și partenerilor |
12:30–12:45 | Explicații privind concursul – prezentare Provocare | |||
12:45–13:00 | Primirea pe baza de Proces Verbal a echipamentelor hardware necesare hackathon-ului | |||
13:00 | Echipele își încep activitatea | |||
28 noiembrie 2023 |
10:00–15:00 | Sesiune de lucru comună cu fiecare echipă | ||
29 noiembrie 2023
|
10:00–10:10 | Juriu (prezentare componență) | ||
10:10–13:30 | Prezentare soluție propusă de către echipe (10-12 min. prezentare/echipă + 3,4 întrebări din partea juriului) | |||
13:30–13:55 | Juriul deliberează | |||
13:55–14:00 | Anunțarea echipelor premiate | |||
14:00 | Încheiere și mulțumiri | |||
3 | Premiere Hackathon |
07 decembrie 2023 |
10:00 -12:00 Sala Y104 |
Componența echipelor:
Nr. echipă | Nume Echipa |
1 | NeoCoders(5 studenți) |
2 | Pufosii(5 studenți) |
3 | Ctrl+Shift+Create(5 studenți) |
4 | Creier++(5 studenți) |
5 | Defcon (5 studenți) |
6 | SmartCraft(5 studenți) |
7 | BitBusters(5 studenți) |
8 | Optimize Prime(5 studenți) |
9 | TADIM(5 studenți) |
10 | 505EXY!(4 studenți) |
11 | Google reSearchers(4 studenți) |
12 | AUTOBots(4 studenți) |
13 | C0deBreak3rs(3 studenți) |
14 | Restanta(5 studenți) |
15 | Debug Divas (4 studenți) |
16 | Clueless_Coders (5 studenți) |
ACIEE – HACKATHON 2022
Componența echipelor studențești
Înscrierea participanților/echipelor (27 oct. - 6 nov. 2022)
În după-amiaza zilei de 7 nov. 2022 se vor anunța echipele participante!
PREMII acordate pentru studenti
FINALA pentru ELEVI se desfășoară pe Teams vineri, 11 noiembrie, ora 13.00
Email coordonator concurs: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Anunț:
Provocare pentru studenți:
Realizarea unui sistem de monitorizare, detectare și alertare în cazul apariției unui incendiu într-o încăpere!
- Instalarea și configurarea tuturor aplicațiilor și instrumentelor software necesare implementării temei/soluției utilizând sistemul de operare Raspberry Pi SO (numit anterior Raspbian);
- Detectare foc/focare – daca sunt mai multe (detectare dinamica);
- Zoom pe imagine;
- Generare alerte în funcție de dimensiunea focarului;
- Numarul de focare;
- Definirea valorilor de prag necesare pentru identificarea corectă;
- Realizare interfață grafică (ecran cu imagine live/zoom + diferite alerte);
- Împărțirea echitabilă/corectă a taskurilor între membrii echipei și implicarea tuturor membrilor echipei în realizarea sistemului;
- Realizarea prezentării finale (5-6 slide-uri) și susținerea acesteia în fața participanților și a membrilor juriului într-un format cât mai atractiv și pe înțelesul tuturor;
- Demonstrația funcționării soluției în timp real a aplicației dezvoltate.
Se depunctează:
- Utilizarea altor tipuri de sisteme de operare;
- Ne implicarea unui membru al echipei în dezvoltarea aplicației;
- Implicarea altor persoane în afara celor care fac parte din echipă.
__________________________________________________________________________________________________
Provocare pentru elevi:
- Să se citească o imagine care sa conțină mai multe obiecte simetrice și asimetrice, ca in imaginea de mai jos.
- Să se păstreze din imaginea inițiala doar obiectele cu cea mai mare arie si perimetrul cel mai mic. Daca sunt obiecte care îndeplinesc ambele condiții atunci se vor păstra doar acele obiecte.
- Pastrati în imaginea inițială cel mai luminos si cel mai întunecat obiect celelalte vor fi eliminate.
- Păstrați în imaginea inițială doar obiectele asimetrice.
- Ordonați obiectele din imagine în ordine descrescătoare.
Observații
- Nu se vor folosi algoritmi de decupare.
- Se poate folosi imaginea propusă sau oricare altă imagine cu cel puțin 10 obiecte simetrice si asimetrice.
Recomandări
Se pot folosi următoarele medii de programare si toolbox-uri
- C++(OpenCV)
- Python(OpenCv)
- Matlab(Image Processing)
- R(OpenCv)
- Google Colab(OpenCv)
__________________________________________________________________________________________________
Scopul competiției este de a stimula exprimarea ideilor inovative, de a încuraja și stimula lucrul în echipă, de a contribui la dezvoltarea unei gândiri bazate pe identificarea de probleme și soluții, precum și de a susține implementarea soluțiilor identificate prin acordarea de premii și facilitarea formării legăturilor cu centrele de cercetare din universitate și industriale locale.
Competiția „ACIEE – Hackathon 2022” se desfășoară în cadrul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din Galați, pe baza activității unor echipe de studenți sau elevi care se înscriu în competiție, activități derulate în principal pe perioada a maxim 48 de ore, în formatul stabilit prin Regulament.
Înscrierile se realizează individual sau pe echipă, completand formularul. Formularul va contine numele și prenumele studentilor/elevilor, numele echipei, adresele de email, numerele de telefon, specializarea/liceul și anul de studii.
Studenții/elevii înscriși se vor constitui în echipe de minim 3 și maxim 5 persoane în baza unei metodologii descrise la Cap. 5 din Regulament.
Fiecare echipă înscrisă poate să participe cu o singură soluție, iar o persoană poate face parte dintr-o singură echipă.
Soluțiile propuse / dezvoltate trebuie să fie originale, să aparțină echipei, însă nu este obligatoriu ca acestea să fie o premieră, ele putând fi rezultatul unor activități / experiențe anterioare (sau documentare) pe care cel puțin un membru al echipei le-a avut în domeniul respectiv.
Sponsorii concursului
Premiul 1 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
- 2000 lei de la Arabesque
- 1000 lei de la Centrico Selir
- 2 vouchere Emag în valoare de 250 RON + 1 rucsac de la Crystal System
- 1 voucher de 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
Premiul 2 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
- 1500 lei de la Arabesque
- 600 lei de la Centrico Selir
- 2 vouchere Emag în valoare de 250 RON + 1 rucsac de la Crystal System
- 1 voucher de 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
Premiul 3 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
- 1000 lei de la Arabesque
- 400 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 250 RON de la Crystal System
- 1 voucher în valoare de 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
Mentiune - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
- 500 lei de la Arabesque
- 200 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 250 RON de la Crystal System
9 Premii de participare la ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Fiecare premiu de participare constă în:
Premiul 1 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
- 1000 lei de la Centrico Selir
- 2 vouchere Emag în valoare de 100 RON + 1 rucsac de la Crystal System
- 1 voucher de 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 2 hanorace + 1 cană + 2 agende de la Intel
Premiul 2 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
- 600 lei de la Centrico Selir
- 2 vouchere Emag în valoare de 100 RON + 1 rucsac de la Crystal System
- 1 voucher de 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 2 hanorace + 1 cană + 2 agende de la Intel
Premiul 3 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
- 400 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 100 RON + 1 rucsac de la Crystal System
- 2 hanorace + 1 cană + 2 agende de la Intel
Mentiune - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
- 200 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 100 RON + 1 rucsac de la Crystal System
- 2 hanorace + 1 cană + 1 agendă de la Intel
4 Premii de participare la ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Fiecare premiu de participare constă în:
- 1 voucher Emag în valoare de 100 RON + 1 rucsac de la Crystal System
- 1 cană + 1 agendă de la Intel
Competiția de tip hackathon constă în două etape majore:
✓ Etapa 1 – înscriere și formare echipe
✓ Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Etapa 1 – înscriere și formare echipe
Se vor urmări aspecte privind eligibilitatea pentru concurs, în special în ceea ce privește prevederile legate de proveniența mixtă a echipelor care reconfirmă participarea.
După terminarea Etapei 1 studenți/eleviii selectați vor primi un email din partea Organizatorului pentru confirmarea înscrierii în Concurs. Înscrierea Participanţilor la Concurs se consideră finalizată în momentul primirii de către Participanţi a unui email de confirmare a înscrierii sau contactării telefonice din partea Organizatorului care să confirme participarea la concurs.
Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Concursul propune următoarea provocare:
Context – Practica a demonstrat că evenimentele generatoare de situaţii de urgenţă nu pot fi întotdeauna evitate, însă acestea pot fi gestionate, efectele lor fiind reduse printr-un proces sistematic ce implică stabilirea de măsuri şi acţiuni menite să contribuie la diminuarea riscului asociat acestor fenomene.Predictibilitatea locului de manifestare a situaţiilor de urgență determină posibilitatea avertizării populaţiei din zonele potenţial a fi afectate, precum şi a autorităţilor locale (un sistem „intelligent” de supraveghere video poate detecta/preveni aceste probleme).
Provocare:
Provocarea/tema va fi anunțată în data de 9 noiembrie 2022 ora 12:30
Hackathon ACIEE 2022 este un prilej bun pentru inovație și joc.
Derulare hackathon
După formarea echipelor, studenții/elevii vor fi invitați să participe la hackathon-ul propriu-zis. Invitația care va cuprinde detalii privind modalitatea de participare, durata și alte elemente esențiale privind participarea va fi transmisă prin mijloace electronice, la adresele de email comunicate la momentul înregistrării.
Mesajul cu instrucțiunile privind participarea va fi transmis cu cel puțin 24 de ore înainte de începerea concursului, pe adresele de email comunicate de participanți la momentul înscrierii.
Logistica necesară derulării concursului va fi asigurată de către Facultatea Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, cu excepția laptop-ului/PC-ului, monitorului și a conexiunii internet personale a fiecărui participant care intră în responsabilitatea acestora.
Cu 24 de ore înainte de începerea hackathon-ul propriu-zis echipele studențești, printr-un reprezentat vor veni la sediul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din strada Științei, nr. 2 pentru a obține (pe baza unui Proces Verbal de primire/predare) echipamentele hardware-ul necesare desfașurarii concursului (Raspberry Pi 4 Model B, alimentator Raspberry Pi 4 USB-C, cameră Raspberry Pi V2, microSD minim 32gb cu adaptor SD, cablu Micro HDMI la HDMI). Aceste echipamente vor fi recuperate de către reprezentanții Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică imediat după terminarea hackathon-ului.
Echipele de elevi vor putea participa la concurs dacă au în dotare un laptop/PC și o cameră web (recomandare - se pot folosi următoarele medii de programare si toolbox-uri: C++(OpenCV), Python(OpenCv), Matlab(Image Processing), R(OpenCv), etc).
Concursul de tip hackathon va avea o durată de aproximativ 48 de ore (durata efectivă va putea varia în funcție de numărul de echipe înscrise).
Fiecare echipă va avea un mentor cu experiență în domeniul tehnic. Un mentor poate fi alocat mai multor echipe.
Pe durata celor 48 de ore, echipele participante vor trebui să dezvolte soluția propusă din punct de vedere tehnic. În ultima parte a concursului echipele vor face prezentări ale soluțiilor în fața unui juriu. Durata prezentărilor va fi de 10-15 minute.
Componența juriului va fi asigurată de către facultatea ACIEE împreună cu colaboratorii/ssonsorii concursului și va fi păstrată confidențială până la data de începere a concursului. Juriul va fi format din minim 3 și maxim 5 persoane.
Calendarul activităților pentru concursul: ACIEE – HACKATHON 2022
Nr. crt. | Activitate | Perioada | Informații | |
1 | Etapa 1 |
27 octombrie - 06 noiembrie 2022 (studenți și elevi) |
Înscriere echipe | |
2 | Primirea componentelor |
07-08 noimebrie 2022 (studenți) |
Primirea pe baza de Proces Verbal a echipamentelor hardware necesare hackathon-ului (pentru studenti) | |
3
|
Etapa 2 - Hackathon
|
09 noiembrie 2022 (studenți și elevi) |
12:00–12:30 | Deschidere și prezentări. Cuvânt din partea organizatorilor și partenerilor |
12:30–12:45 | Explicații privind concursul – prezentare Provocare | |||
12:45–13:00 | Sesiune de întrebări și răspunsuri | |||
13:00 | Echipele își încep activitatea | |||
10 noiembrie 2022 (studenți și elevi) |
10:00–15:00 | Sesiune de lucru comună cu fiecare echipă (funcție de programare - utilizând platforma TEAMS): testarea algoritmilor propuși | ||
11 noiembrie 2022 (studenți) |
10:00–10:10 | Juriu (prezentare componență) | ||
10:10–12:30 | Prezentare soluție propusă de către echipe (10-15 min. prezentare/echipă + 3,4 întrebări din partea juriului) | |||
12:30–12:45 | Juriul deliberează | |||
12:45–13:00 | Anunțarea echipelor premiate | |||
13:00 | Încheiere și mulțumiri | |||
11 noiembrie 2022 (elevi) |
13:00–13:10 | Juriu (prezentare componență) | ||
13:10–15:20 | Prezentare soluție propusă de către echipe (10-15 min. prezentare/echipă + 3,4 întrebări din partea juriului) | |||
15:20–15:35 | Juriul deliberează | |||
15:35–15:45 | Anunțarea echipelor premiate | |||
15:45 | Încheiere și mulțumiri | |||
4 | Premiere Hackathon |
18 noiembrie 2022 (studenți și elevi) |
10:00 -12:00 Sala Y104 |
Componența echipelor studențești:
Nr. echipă | Nume Echipa | Nr. | Nume student | Spec. | An |
1 | PUFOȘII | 1 | Agache Andrei-Alexandru | CTI | 3 |
2 | Necula Petru-Florian | CTI | 3 | ||
3 | Burtea Ionuț | CTI | 3 | ||
4 | Mirică Andrei Daniel | CTI | 3 | ||
5 | Lupu Nicoleta | CTI | 3 | ||
2 | Red Button | 1 | Latcan Raducu Mircea | AIA | 4 |
2 | Zontea Alberto Georgian | AIA | 4 | ||
3 | Dumitrache Andrei Loris | AIA | 4 | ||
4 | Deju Alexandru | AIA | 4 | ||
5 | Buhoci Georgiana | AIA | 4 | ||
3 | Impact | 1 | Popescu Alina-Ioana | CTI | 3 |
2 | Bercan Catrinel | CTI | 3 | ||
3 | Ginghina Mihai | CTI | 3 | ||
4 | Tufa Dragos Nicolae | CTI | 3 | ||
5 | Anton George Mircea | CTI | 3 | ||
4 | Șantier IT | 1 | Mihu Alex-Cristian | AIA | 1 |
2 | Zeca Gabriel | AIA | 1 | ||
3 | Negru Andrei Ionut | AIA | 1 | ||
4 | Gherman Eduard | AIA | 1 | ||
5 | Costin Mihai | AIA | 3 | ||
5 | Adrenalin | 1 | Vieru Denis Ovidiu | AIA | 2 |
2 | Chelariu Dragos | AIA | 1 | ||
3 | Mario Neagu Iustin | 12 | |||
4 | Muresan Alexandru Ioan | AIA | 2 | ||
5 | Chelariu Adelin | CTI | 1 | ||
6 | Rebooters | 1 | Anghel Mihaela-Claudia | AIA | 4 |
2 | Labus Andrei-Petrisor | AIA | 3 | ||
3 | Podaru Mihai | AIA | 3 | ||
4 | Prunean Raluca Andrada | SICA | Master 1 | ||
7 | FOR FUN | 1 | Vatafu Radu-Ionel | A.I.A | 3 |
2 | Platica Denis | A.I.A. | 3 | ||
3 | Teodorescu George-Dorian | A.I.A. | 3 | ||
4 | Stefanescu Sorin-Ioan | A.I.A. | 3 | ||
5 | Gorobet Nicolae | CTI | 1 | ||
8 | Born 2 code | 1 | Macovei Iulian | AIA | 1 |
2 | Popescu Robert-George | AIA | 1 | ||
3 | Călin Andrei-Emil | AIA | 1 | ||
4 | Cristea Carol | AIA | 1 | ||
5 | Popa Georgiana-Alexandra | IEC | 4 | ||
9 | Trojans | 1 | Curenoi Bogdan Alexandru | CTI | 2 |
2 | Sandru Bogdan Alexandru | CTI | 2 | ||
3 | Lungeanu Marius | CTI | 2 | ||
4 | Mirza Marius Ionut | CTI | 2 | ||
10 | PiVision | 1 | Vicol Valentin | CTI | 3 |
2 | Voicila Andrei Gabi | CTI | 3 | ||
3 | Sirbu Madalina Theodora | CTI | 3 | ||
4 | Radulescu Vlad Andrei | CTI | 3 | ||
11 | TheInventors | 1 | CASAPU Cristina-Ioana | CTI | 4 |
2 | LEFTER Bogdan-Marian | CTI | 4 | ||
3 | POPA Nicolae-Catalin | CTI | 4 | ||
4 | GALBUR Dragos-Dumitras | CTI | 4 | ||
12 | Stuck in A Loop | 1 | Iordăchescu Cristian Ștefan | CTI | 2 |
2 | Creangă Alexandru | CTI | 2 | ||
3 | Gorobțov Vlad Andrei | CTI | 2 | ||
4 | Sarban Alexandru Vladut | EA | 4 | ||
13 | Marm3r | 1 | Cruțu Marian | IETTI | 1 |
2 | Chiriac Mihai George | IETTI | 1 | ||
3 | Ginghina Marius | IETTI | 1 | ||
4 | Iamandi Cristian | SICA | Master 1 | ||
5 | CHIHAIA Marius-Pavel | CTI | 3 | ||
14 | NeoCoders | 1 | Molocea Ștefan | AIA | 1 |
2 | Bogdan Lazarovici | AIA | 1 | ||
3 | Botnaru-Ardeleanu Maria Izabela | AIA | 1 | ||
4 | Budău Fabian | AIA | 1 |
Componența echipelor de elevi:
Nr. echipă | Nume Echipa | Nr. | Nume student | Liceul |
1 | HELIX | 1 | Soiu Cristian Ionut | CNGMM / BJPI Braila |
2 | Petcu Alexandru Stefan | CNGMM / BJPI Braila | ||
3 | Ghetu Stefan | CNGMM / BJPI Braila | ||
2 | FTEC | 1 | Ionașcu Iulian-Aurelian | Liceul Teoretic "Mircea Eliade" Galati |
2 | Birleanu Daniel | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza | ||
3 | Cojocaru Theodor-Matei | CNMK | ||
3 | Byteforce | 1 | Lazar Dragos | Colegiul National Vasile Alecsandri |
2 | Maftei Andrei-Iulian | Colegiul National Vasile Alecsandri | ||
3 | Teodor Moscaliuc | Colegiul National Vasile Alecsandri | ||
4 | Durlea Andrei | Colegiul National Vasile Alecsandri | ||
5 | Neculau Rares-Andrei | Colegiul National Vasile Alecsandri | ||
4 | echipa ceseics | 1 | Tocu Marius Daniel | LTME |
2 | Craciun Iustin Andi | LTD | ||
3 | Chebac Mihai Ionut | LTME | ||
5 | Cei5Musafiri | 1 | Crăciun Claudiu-Viorel | CNMK Galați |
2 | Cimpoeru Sebastian-Nicolae | CNMK Galați | ||
3 | Roman Vlad Adrian | CNAIC Galați | ||
4 | Baranga Tudor | CNMK Galați | ||
5 | Badilaș Florin-Emanuel | CNMK Galați | ||
6 | Suspecți Obisnuiti | 1 | Munteanu Vlad-Ioan | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza |
2 | Malihen Emanuel Roata | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza | ||
3 | Mirea Cristian | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza | ||
4 | Porumb Diana | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza | ||
7 | Leoparzii albastri | 1 | Nastase Denis | Mate-info CNMK |
2 | Filote Ionut Alexandru | Mate-info CNMK | ||
3 | Tanase Luca | Mate-info CNMK | ||
4 | Cristian Andrei | Mate-info CNMK | ||
5 | Ilie Vladut Gabriel | Mate-info CNMK | ||
8 | Hackerii Olimpului | 1 | Prodan Robert Alexandru | Liceul Teoretic "Dunărea" Galați, |
2 | Soare Tiberiu Ionuț | Liceul Teoretic "Dunărea" Galați, | ||
3 | Popa Liviu Grigoraș | Liceul Teoretic "Dunărea" Galați, | ||
4 | Moglan Petru Valentin | Liceul Teoretic "Dunărea" Galați, |
ACIEE – HACKATHON 2021
Codul Teams necesar urmăririi/vizionării desfășurării concursului ACIEE - HACKATHON 2021 este: a8xbgz7
Anunț: Provocarea/tema va fi anunțată în data de 8 decembrie 2021 ora 12:30. Problematica, contextul și provocarea concursului sunt stabilite de către comisia de concurs.
Concursul de tip hackathon va avea o durată de 48 de ore.
Scopul competiției este de a stimula exprimarea ideilor inovative, de a încuraja și stimula lucrul în echipă, de a contribui la dezvoltarea unei gândiri bazate pe identificarea de probleme și soluții, precum și de a susține implementarea soluțiilor identificate prin acordarea de premii și facilitarea formării legăturilor cu centrele de cercetare din universitate și industriale locale.
Competiția „ACIEE – Hackathon 2021” se desfășoară în cadrul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din Galați, pe baza activității unor echipe de studenți care se înscriu în competiție, activități derulate în principal pe perioada a maxim 48 de ore, în formatul stabilit prin Regulament. Echipamentele hardware-ul necesare desfașurării concursului au fost achiziționate prin proiectul „Creșterea accesului și integrării în învățământul superior prin măsuri de reducere a abandonului universitar și consilierea în carieră a studenților” - ACCES (cod proiect: CNFIS-FDI-2020-0336).
Înscrierile se realizează individual sau pe echipă, completand formularul. Formularul va contine numele și prenumele studentului/studenților, numele echipei, adresele de email, numerele de telefon, specializarea și anul de studii.
Studenții înscriși se vor constitui în echipe de minim 3 și maxim 5 persoane în baza unei metodologii descrise la Cap. 5 din Regulament. În componența echipei este recomandat să se regăsească minim 2 studenți de la specializări diferite.
Fiecare echipă înscrisă poate să participe cu o singură soluție, iar o persoană poate face parte dintr-o singură echipă.
Soluțiile propuse / dezvoltate trebuie să fie originale, să aparțină echipei, însă nu este obligatoriu ca acestea să fie o premieră, ele putând fi rezultatul unor activități / experiențe anterioare (sau documentare) pe care cel puțin un membru al echipei le-a avut în domeniul respectiv.
Sponsorii concursului
Premiul 1 - ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 1000 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 1000 RON de la Crystal System
- 2 vouchere de 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 3 rucsacuri de la Intel
- 2 wireless powerbank solar de la Intel
- 3 perechi de căști de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2- BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Premiul 2 - ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 600 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 500 RON de la Crystal System
- 1 voucher de 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 1 rucsac de la Intel
- 1 tastatura mecanica de la Intel
- 2 perechi de căști de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2 - BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Premiul 3 - ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 400 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 500 RON de la Crystal System
- 1 voucher x 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 1 rucsac de la Intel
- 1 pereche de căști de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2 - BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Mentiune - ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 200 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 500 RON de la Crystal System
- 1 vouchere x 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 1 rucsac de la Intel
- 1 tastatura mecanica de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2 - BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Premiul special de participare la ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 1 voucher Emag în valoare de 1500 RON de la Crystal System
- 3 rucsacuri de la Intel
- 3 wireless powerbank solar de la Intel
6 Premii de participare la ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
Fiecare premiu de participare constă în:
- 100 lei de la Centrico Selir
- 1 rucsac de la Intel
- 1 tastatura mecanica sau 1 pereche de căști de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2 - BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Competiția de tip hackathon constă în două etape majore:
✓ Etapa 1 – înscriere și formare echipe
✓ Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Etapa 1 – înscriere și formare echipe
Se vor urmări aspecte privind eligibilitatea pentru concurs, în special în ceea ce privește prevederile legate de proveniența mixtă a echipelor care reconfirmă participarea.
După terminarea Etapei 1 studenții selectați vor primi un email din partea Organizatorului pentru confirmarea înscrierii în Concurs. Înscrierea Participanţilor la Concurs se consideră finalizată în momentul primirii de către Participanţi a unui email de confirmare a înscrierii și contactării telefonice din partea Organizatorului care să confirme participarea la concurs.
Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Concursul propune următoarea provocare:
Jocul este esențial pentru sănătatea noastră, dar și pentru dezvoltarea intelectuală, pentru dezvoltarea creativității, pentru dezvoltarea emoțională. Numeroase cercetări științifice au arătat deja importanța jocului în stimularea creativităţii, în facilitarea procesului de învățare sau în identificarea unor soluții eficiente la probleme organizaționale complexe.
Hackathon ACIEE 2021 este un prilej bun pentru inovație și joc.
Hackathonia învinge pandemia!
Derulare hackathon
După formarea echipelor, studenții vor fi invitați să participe la hackathon-ul propriu-zis. Invitația care va cuprinde detalii privind modalitatea de participare, durata și alte elemente esențiale privind participarea va fi transmisă prin mijloace electronice, la adresele de email comunicate la momentul înregistrării.
Mesajul cu instrucțiunile privind participarea va fi transmis cu cel puțin 48 de ore înainte pe adresele de email comunicate de participanți la momentul înscrierii.
Logistica necesară derulării concursului va fi asigurată de către Facultatea Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, cu excepția laptop-ului/PC-ului, monitorului și a conexiunii internet personale a fiecărui participant care intră în responsabilitatea acestora.
Cu 48 de ore înainte de începerea hackathon-ul propriu-zis echipele, printr-un reprezentat vor veni la sediul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din strada Științei, nr. 2 pentru a obține (pe baza unui Proces Verbal de primire/predare) echipamentele hardware-ul necesare desfașurarii concursului (Raspberry Pi 4 Model B 4Gb, alimentator Raspberry Pi 4 USB-C, cameră Raspberry Pi V2, microSD Kingston 32gb cu adaptor SD, cablu Micro HDMI la HDMI, suport camera de tip pan-tilt). Aceste echipamente vor fi recuperate de către reprezentanții Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică imediat după terminarea hackathon-ului.
Concursul de tip hackathon va avea o durată de aproximativ 48 de ore (durata efectivă va putea varia în funcție de numărul de echipe înscrise).
Fiecare echipă va avea un mentor cu experiență în domeniul tehnic. Aceștia vor fi prezenți pe durata derulării hackathon-ului și vor interacționa cu echipele către care au fost alocați în baza unei programări prealabile. Un mentor poate fi alocat mai multor echipe.
Pe durata celor 48 de ore, echipele participante vor trebui să dezvolte soluția propusă din punct de vedere tehnic. În ultima parte a concursului echipele vor face prezentări ale soluțiilor în fața unui juriu. Durata prezentărilor va fi de 15 - 20 minute.
Componența juriului va fi asigurată de către facultatea ACIEE și va fi păstrată confidențială până la data de începere a concursului. Juriul va fi format din minim 3 și maxim 5 persoane.
Calendarul activităților privind participarea la concursul de tip hackathon - 2021
Nr. crt. | Activitate | Perioada | Informații | |
1 | Etapa 1 | 22 noiembrie - 03 decembrie 2021 | Înscriere echipe | |
2 | Primirea componentelor | 06-07 decembrie 2021 | Primirea pe baza de Proces Verbal a echipamentelor hardware necesare hackathon-ului | |
3 | Etapa 2 - Hackathon | 08 decembrie 2021 | 12:00–12:30 | Deschidere și prezentări. Cuvânt din partea organizatorilor și partenerilor |
12:30–12:45 | Explicații privind concursul – prezentare Provocare | |||
12:45–13:00 | Sesiune de întrebări și răspunsuri | |||
13:00 | Echipele își încep activitatea | |||
13:00–13:30 | Sesiune de lucru cu mentorii (mentorii primesc explicații din partea organizatorilor) | |||
09 decembrie 2021 | 10:00–15:00 | Sesiune de lucru comună cu fiecare echipă (funcție de programare): testarea algoritmilor propuși | ||
10 decembrie 2021 | 10:00–10:15 | Juriu (prezentare componență) | ||
10:15–12:15 | Prezentare soluție propusă de către echipe (10-15 min. prezentare/echipă + 3,4 întrebări din partea juriului) | |||
12:15–12:30 | Juriul deliberează | |||
12:30–12:35 | Anunțarea echipelor premiate | |||
12:35 | Încheiere și mulțumiri | |||
4 | Premiere Hackathon | 17 decembrie 2021 | 10:00 -12:00 Sala Y104 |
Componența echipelor:
Nr. echipa | Nume echipa | nr. | Nume student | Specializarea | An |
1 | Elefanții | 1 | Dima Mihai | CTI | 4 |
2 | Alexandru Lupu | CTI | 4 | ||
3 | Ganea Tănase | AIA | 4 | ||
4 | Cuconoiu Nicolae Andrei | CTI | 4 | ||
5 | Vîlcu Ghiorghiță | CTI | 4 | ||
2 | Bionic Berries | 1 | Prunean Raluca Andrada | AIA | 4 |
2 | Ghiorghița Gabriel Alexandru | AIA | 4 | ||
3 | Bejan Ana-Camelia | CTI | 4 | ||
4 | Ilie Ștefan | CTI | 4 | ||
3 | It's not a bug, it's a feature | 1 | Lupoae Dana-Andreea | CTI | 4 |
2 | Grigoras Ana Maria | EA | 4 | ||
3 | Oanca George Cristian | EA | 4 | ||
4 | Cînepă Ioan Teodor | EA | 2 | ||
5 | Agache Andrei Alexandru | CTI | 2 | ||
4 | FILO | 1 | Chitic Vosmin | CTI | 2 |
2 | Cucu Alex Tiberiu | CTI | 2 | ||
3 | Ginghina Mihai | CTI | 2 | ||
4 | Basalîc Remus | CTI | 2 | ||
5 | Burtea Ionut | CTI | 2 | ||
6 | Bercan Catrinel | CTI | 2 | ||
5 | CODE BRIGADE | 1 | Druta Cezar Claudiu | CTI | 2 |
2 | Vicol Valentin | CTI | 2 | ||
3 | Ciurusnuc Alexandra Andreea | CTI | 2 | ||
6 | Happy-Team | 1 | Andrei Madalin Vlad | AIA | 4 |
2 | George Michael Cireasa | AIA | 4 | ||
3 | Radu Tudor Vrinceanu | CTI | 1 | ||
4 | Marian Stelian Craciun | AIA | 4 | ||
7 | NFT/RollOver | 1 | Hirjoghi Viorel | AIA | 3 |
2 | Dumitrache Andrei Loris | AIA | 3 | ||
3 | Buhoci Georgiana | AIA | 3 | ||
4 | Mirică Laurențiu Ionuț | AIA | 3 | ||
5 | Popa Nicolae-Cătălin | CTI | 3 | ||
6 | Zontea Alberto Georgian | AIA | 3 | ||
8 | Rebooters | 1 | Anghel Mihaela-Claudia | AIA | 3 |
2 | Labus Andrei-Petrisor | AIA | 2 | ||
3 | Platica Denis | AIA | 2 | ||
4 | Daniel Valentin Petrea | EA | 1 | ||
9 | K9 / Ciungu_Mare | 1 | Tecucianu Octavian | AIA | 1 |
2 | Topor Andrei | AIA | 1 | ||
3 | Davidov Cristina Daniela | AIA | 1 | ||
4 | Muresan Ioan-Alexandru | AIA | 1 | ||
5 | Vieru Denis-Ovidiu | AIA | 1 | ||
10 | HELIX | 1 | Soiu Ionut Cristian | elev | - |
2 | Chesaru Elis | elev | - | ||
3 | Constantin David | elev | - | ||
11 | Integers* | 1 | Marus Ionut | EA | 4 |
2 | Ilies Dragos-Ionut | EA | 4 |
ACIEE – HACKATHON 2020
Codul Teams necesar urmăriri/vizionării desfășurării concursului ACIEE - HACKATHON 2020 este: 4y8ielh
ACIEE – HACKATHON 2020
Anunț: Primirea echipamentelor hardware necesare desfășurării hackathon-ului se realizează în perioada 02-03 noiembrie 2020, in sala Y401 - între ore 10:00 și 16:00 (persoana de contact: Răzvan Șolea).
Scopul competiției este de a stimula exprimarea ideilor inovative, de a încuraja și stimula lucrul în echipă, de a contribui la dezvoltarea unei gândiri bazate pe identificarea de probleme și soluții, precum și de a susține implementarea soluțiilor identificate prin acordarea de premii și facilitarea formării legăturilor cu centrele de cercetare din universitate și industriale locale.
Competiția „ACIEE – Hackathon 2020” se desfășoară în cadrul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din Galați, pe baza activității unor echipe de studenți care se înscriu în competiție, activități derulate în principal pe perioada a maxim 48 de ore, în formatul stabilit prin Regulament. Echipamentele hardware-ul necesare desfașurării concursului au fost achiziționate prin proiectul „Creșterea accesului și integrării în învățământul superior prin măsuri de reducere a abandonului universitar și consilierea în carieră a studenților” - ACCES (cod proiect: CNFIS-FDI-2020-0336).
Înscrierile se realizează individual sau pe echipă, completand formularul. Formularul va contine numele și prenumele studentului/studenților, numele echipei, adresele de email, numerele de telefon, specializarea și anul de studii.
Studenții înscriși se vor constitui în echipe de minim 3 și maxim 5 persoane în baza unei metodologii descrise la Cap. 5 din Regulament. În componența echipei este recomandat să se regăsească minim 2 studenți de la specializări diferite.
Fiecare echipă înscrisă poate să participe cu o singură soluție, iar o persoană poate face parte dintr-o singură echipă.
Soluțiile propuse / dezvoltate trebuie să fie originale, să aparțină echipei, însă nu este obligatoriu ca acestea să fie o premieră, ele putând fi rezultatul unor activități / experiențe anterioare (sau documentare) pe care cel puțin un membru al echipei le-a avut în domeniul respectiv.
Sponsorii concursului
Premiul 1 - ACIEE HACKATHON 1st Edition:
- 1 imprimanta 3D Ender 3PRO acordata de Intel.com
- 5 vouchere a cate 200 lei fiecare acordate de Thecon.ro / Cleste.ro
- 2 Flash Drive-uri de 32 GB acordate de ACIEE
- 4 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
Premiul 2 - ACIEE HACKATHON 1st Edition:
- 3 vouchere a cate 200 lei fiecare acordate de Thecon.ro / Cleste.ro
- 2 Raspberry Pi 4+carcasa+alimentator+SD card de 16 GB acordate de Intel.com
- 1 tableta Acer Iconia acordate de ACIEE
- 1 rucsac acordat de Intel.com
- 2 Flash Drive de 32 GB acordate de ACIEE
- 3 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
Premiul 3 - ACIEE HACKATHON 1st Edition:
- 2 vouchere a cate 200 lei fiecare acordate de Thecon.ro / Cleste.ro
- 1 Raspberry Pi 4+ carcasa+alimentator+SD card de 16 GB acordat de Intel.com
- 1 rucsac acordat de ACIEE
- 1 flash drive de 32GB acordat de ACIEE
- 2 Mouse Pad - Gaming acordate de ACIEE
- 3 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
Mentiune - ACIEE - HACKATHON 1st Edition:
- 1 voucher de 200 lei acordat de Thecon.ro / Cleste.ro
- 1 tableta Utok acordata de ACIEE
- 1 rucsac acordat de ACIEE
- 1 flash drive de 32GB acordat de ACIEE
- 3 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
4 Premii de participare la ACIEE- HACKATHON 1st Edition:
Fiecare premiu de participare constand in:
- 1 voucher de 200 lei acordat de Thecon.ro / Cleste.ro
- 1 rucsac acordat de Intel.com
- 3 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
Competiția de tip hackathon constă în două etape majore:
✓ Etapa 1 – înscriere și matchmaking pentru formare echipe
✓ Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Etapa 1 – înscriere și matchmaking pentru formare echipe
Se vor urmări aspecte privind eligibilitatea pentru concurs, în special în ceea ce privește prevederile legate de proveniența mixtă a echipelor care reconfirmă participarea. Datorita limitărilor hardware la ediția din acest an se vor califica in etapa 2 numai 8 echipe.
După terminarea Etapei 1 studenții selectați vor primi un email din partea Organizatorului pentru confirmarea înscrierii în Concurs. Înscrierea Participanţilor la Concurs se consideră finalizată în momentul primirii de către Participanţi a unui email de confirmare a înscrierii și contactării telefonice din partea Organizatorului care să confirme participarea la concurs.
Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Concursul propune următoarea provocare:
Context – sistemul de sănătate din România are nevoie urgentă de tehnologizare. Această tehnologizare trebuie să cuprindă atât furnizorii de servicii medicale (spitale, policlinici, laboratoare de analize) cât și beneficiarii acestora (pacienții). Unul din scopurile principale ale tehnologizării ar trebui să fie prevenția infectării cu coronavirusului SARS –CoV-2. Cel mai simplu mod de reducere a îmbolnăvirilor cu acest tip de coronavirus este limitarea numărului de persoane dintr-o încăpere, distanțarea persoanelor atunci când se întâlnesc/vorbesc/etc sau impunerea unor culoare de mers („… asigură culoare speciale de acces în incintă și de circulație pentru angajați, în vederea evitării aglomerației la locurile de muncă…”), lucru care nu se prea întâmplă azi în România. Un sistem „intelligent” de supraveghere video poate rezolva/preveni aceste probleme.
Provocare – echipele participante sunt invitate să propună soluții pentru problematica descrisă mai sus.
Derulare hackathon
După formarea echipelor, studenții vor fi invitați să participe la hackathon-ul propriu-zis. Acesta se va derula exclusiv online. Invitația care va cuprinde detalii privind modalitatea de participare, durata și alte elemente esențiale privind participarea va fi transmisă prin mijloace electronice, la adresele de email comunicate la momentul înregistrării.
Mesajul cu instrucțiunile privind participarea va fi transmis cu cel puțin 48 de ore înainte pe adresele de email comunicate de participanți la momentul înscrierii și reconfirmării participării pentru varianta online a hackathon-ului.
Logistica necesară derulării concursului va fi asigurată de către Facultatea Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, cu excepția laptop-ului/PC-ului, monitorului și a conexiunii internet personale a fiecărui participant care intră în responsabilitatea acestora.
Cu 48 de ore înainte de începerea hackathon-ul propriu-zis echipele, printr-un reprezentat vor veni la sediul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din strada Științei, nr. 2 pentru a obține (pe baza unui Proces Verbal de primire/predare) echipamentele hardware-ul necesare desfașurarii concursului (Raspberry Pi 4 Model B 4Gb, alimentator Raspberry Pi 4 USB-C, cameră Raspberry Pi V2, microSD Kingston 32gb cu adaptor SD, cablu Micro HDMI la HDMI). Aceste echipamente vor fi recuperate de către reprezentanții Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică imediat după terminarea hackathon-ului.
Concursul de tip hackathon va avea o durată de aproximativ 24 ore (durata efectivă va putea varia în funcție de numărul de echipe înscrise).
Fiecare echipă va avea un mentor cu experiență în domeniul tehnic. Aceștia vor fi prezenți pe durata derulării hackathon-ului și vor interacționa cu echipele către care au fost alocați în baza unei programări prealabile. Un mentor poate fi alocat mai multor echipe.
Pe durata celor 24 de ore, echipele participante vor trebui să dezvolte soluția propusă din punct de vedere tehnic. În ultima parte a concursului echipele vor face prezentări ale soluțiilor în fața unui juriu. Durata prezentărilor va fi de 10 - 15 minute.
Componența juriului va fi asigurată de către facultatea ACIEE și va fi păstrată confidențială până la data de începere a concursului. Juriul va fi format din minim 3 și maxim 5 persoane.
Calendarul activităților privind participarea la concursul de tip hackathon.
Nr. crt. | Activitate | Perioada | Informații | |
1 | Etapa 1 | 26-30 octombrie 2020 | Înscriere și matchmaking pentru formare echipe | |
2 | Primirea componentelor | 02-03 noiembrie 2020 | Primirea pe baza de Proces Verbal a echipamentelor hardware necesare hackathon-ului | |
3 | Etapa 2 - Hackathon | 04 noiembrie 2020 | 12:00 | Deschidere și prezentări |
12:30–13:00 | Cuvânt din partea organizatorilor și partenerilor | |||
13:00–13:30 | Explicații privind concursul | |||
13:30–14:00 | Sesiune de întrebări și răspunsuri | |||
14:00 | Echipele își încep activitatea | |||
14:00–14:30 | Sesiune de lucru cu mentorii (mentorii primesc explicații din partea organizatorilor) | |||
05 noiembrie 2020 | 12:45–13:45 | Sesiune de lucru comună cu toate echipele | ||
13:45–14:00 | Juriu (prezentare componență) | |||
14:00–16:00 | Prezentare soluție propusă de către echipe (10-15 min. prezentare/echipă + 3,4 întrebări din partea juriului) | |||
16:15–17:00 | Juriul deliberează | |||
17:00–17:10 | Anunțarea echipelor premiate | |||
17:10 | Încheiere și mulțumiri | |||
4 | Premiere Hackathon | 05 noiembrie 2020 |
Componența echipelor:
Nr. echipa |
Nume echipa |
nr. |
Nume student |
Specializarea |
An |
1 |
Cyber Ninjas |
1 |
Cireasa George Michael |
AIA |
3 |
2 |
Ghiorghita Gabriel-Alexandru |
AIA |
3 |
||
3 |
Prunean Andrada Raluca |
AIA |
3 |
||
4 |
Craciun Marian Stelian |
AIA |
3 |
||
5 |
Bejan Ana-Camelia |
CTI |
3 |
||
2 |
ABCXYZ / PC Master Race |
1 |
Sandu Gabriel |
SEA |
1 |
2 |
Flutur Adrian |
CTI |
4 |
||
3 |
Morari Nicolae |
CTI |
4 |
||
4 |
Stancu Marcel |
CTI |
4 |
||
5 |
Ivașcencu Ionuț-Cosmin |
SEA |
1 |
||
6 |
Neagu Ștefan-Fănel |
CTI |
3 |
||
3 |
Integers / IT-BOOM |
1 |
Marus Ionut |
EA |
3 |
2 |
Ilieș Dragoș-Ionuț |
EA |
3 |
||
3 |
Popa George Alexandru |
CTI |
3 |
||
4 |
Bujenita Alina |
CTI |
3 |
||
5 |
Dima Mihai |
CTI |
3 |
||
4 |
Infinite loops |
1 |
Filip Anca-Larisa |
CTI |
4 |
2 |
Bejan Catalina |
CTI |
4 |
||
3 |
Negoita Gavriil |
CTI |
4 |
||
4 |
Ungureanu Cozmin-Stefan |
AIA |
4 |
||
5 |
Hydra |
1 |
Postolache George Alexandru |
CTI |
4 |
2 |
Sălcianu Alin Sebastian |
CTI |
4 |
||
3 |
Angheluță Claudiu Eugen |
CTI |
4 |
||
4 |
Amarinei Marius Alexandru |
CTI |
4 |
||
5 |
Panainte Adrian |
CTI |
4 |
||
6 |
Albu George |
AIA |
4 |
||
6 |
SARSI |
1 |
Rusu George |
SICA |
1 |
2 |
Stănescu Sorin |
SICA |
1 |
||
3 |
Hanță Ionuț Raul |
SICA |
1 |
||
4 |
Solomon Doru Constantin |
SICA |
1 |
||
5 |
Zaharia Adrian Marian |
SICA |
1 |
||
7 |
Bluecat |
1 |
Alex Talaba |
AIA |
4 |
2 |
Ariton Emanuel |
AIA |
4 |
||
3 |
Enache Alexandru |
AIA |
4 |
||
4 |
Luca Irina |
AIA |
4 |
||
5 |
Dache Adrian |
AIA |
4 |
||
8 |
Data Pirates |
1 |
Lupoae Dana-Andreea |
CTI |
3 |
2 |
Neculai Andreea Lacramioara |
CTI |
3 |
||
3 |
Iordache Gabriela |
CTI |
3 |
||
4 |
Tinica Radu Alexandru |
EA |
4 |
||
5 |
Stratulat-Diaconu Adriana |
CTI |
4 |
||
6 |
Mititelu Andrei Cristian |
CTI |
2 |